Cosmos Construction UAB įgyvendina naują Europos Sąjungos fondų investicijų projektą

Cosmos Construction UAB 2017 m. pradėjo įgyvendinti Europos Sąjungos dalinai finansuojamą projektą iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto Nr. 03.2.1-LVPA-K-801-02-0418 „UAB COSMOS CONSTRUCTION eksporto skatinimas dalyvaujant tarptautinėse statybų parodose.

Projekto tikslas – aktyviai ieškoti užsienio partnerių ir didinti įmonės pardavimus užsienio rinkose. Projekto įgyvendinimo laikotarpis - 24 mėnesiai. Per šį laikotarpį, Cosmos Construction UAB planuoja savo veiklą ir produktus pristatys net 8 tarptautinėse parodose Rytų ir Vakarų Europoje bei Asijoje. Pasirinktos parodos - tikslinės bei vienos populiariausių tarp įmonės atstovaujamo sektoriaus atstovų, todėl, tai – puiki galimybė pritraukti naujų klientų, praplėsti partnerių ryšius, gauti naujausią informaciją apie rinkos pokyčius ir naujoves, pristatyti savo įmonę. Planuojama, jog, įgyvendinus projektą, bus padidintas įmonės prekės ženklo žinomumas, sustiprintas įvaizdis, užmegzti bei plėtojami prekybiniai ryšiai su klientais bei partneriais, todėl padidės teikiamų paslaugų paklausa užsienio rinkose, visa tai sudarys palankias sąlygas esamų eksporto apimčių augimui.

Šiuo metu bendrovė orentuojasi į projektinę metalo ir stiklo konstrukcijų gamybą - dažnai unikalūs gaminiai yra suprojektuojami, pagaminami ir sumontuojami pagal užsakovo poreikius. Matydama eksporto rinkų potencialą bendrovė sistemingai ruošiasi įgyvendinti spartaus augimo planą: investuojama į gamybinių pajėgumų didinimą, standartizuojami ir sertifikuojami veiklos procesai bei planuojama investuoti į efektyvius pardavimus dalyvaujant tarptautinėse statybų sektoriaus parodose patraukliausiose užsienio rinkose. Bendrovė turi patirties, kad sėkmingiems komerciniams santykiams su užsienio partneriais naujose rinkose sukurti reikalingas kantrus, nuoseklus ir tiesioginis bendravimas su tiksliniais potencialiais klientais. Todėl projekto veiklų įgyvendinimas dalyvaujant aštuoniose tarptautinėse parodose leis teisiogiai pristatyti savo veiklą, projektų portfelį ir konkurencinius pranašymus projektinėje gamyboje dideliam potencialių klientų ratui, taip užmezgant pradinius santykius ir sudarant pagrindą sparčiam bendrovės ekporto augimui.